hatemchemistry
مرحبا بك عزيزى الزائر
اهلا بك فى منتدى مستر حاتم
الكمياء كما يجب ان تكون
اذا كنت عضو فتفضل بالدخول والمشاركة
وان كنت زائر فتفضل بالانضمام الينا وتشريفنا بفكرك
hatemchemistry
مرحبا بك عزيزى الزائر
اهلا بك فى منتدى مستر حاتم
الكمياء كما يجب ان تكون
اذا كنت عضو فتفضل بالدخول والمشاركة
وان كنت زائر فتفضل بالانضمام الينا وتشريفنا بفكرك
hatemchemistry
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

hatemchemistry

منتدى تعليمى متخصص فى الكيمياء لطلاب الثانوية العامة

الرئيسيةرائيسية منتديأحدث الصورالتسجيلدخول

أستاذ هادي مابقاش هادي ؟ يعني ايه ؟؟؟؟

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
أستاذ / حاتم علي
طالب جديد
طالب جديد
أستاذ / حاتم علي

أستاذ هادي مابقاش هادي ؟ يعني ايه ؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: أستاذ هادي مابقاش هادي ؟ يعني ايه ؟؟؟؟   أستاذ هادي مابقاش هادي ؟ يعني ايه ؟؟؟؟ Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 18, 2009 7:48 pm

،،،،،،،،،، عاوز اقولكم على موضوع حدث بالفعل ،، العادي بتاعه تلاقي نفسك متضايق متأثر مخنوق و في الأخر ممكن يبكيك. كويس ؟؟؟ طب المش عادي بتاعه ايه ؟؟؟ انك تتأثر لدرجة كبييييييييرة اوووي ممكن توصلك تبكي وتضحك في نفس الوقت
ماتستغربش هافهمك ,,, بص يا سيدى ,,استاذ هادي دة ,, رجل طيب ودود حنين مسالم وصاحب صاحبه بيحب كل الناس حتى اللي مش ناس ,,, بيحب كل الطير حتى لو راح للغير,,, يعني يا سادة يا كرام استاذ هادي دة نموذج من البني ادم اللي كان بيتقال له روح ...ربنا يحبب فيك خلفه ؟؟ هايل ,, أمال ايه اللي خلى هادي مش هادي وكيل الحقد والغل عنده بقى شئ عادي وبقى يكره كل الناس ,,,اللي عارفهم , , واللي كاتبهم عنده في الكراس ,,حتى الطير عنده بقى تحت الفاس ....ياااااااه !!!! للدرجة دى ياعم هادي قام رد وقال ,,انا كنت اعرف زمان ناس عامل لهم خدي مداس ولما القرش غلب بقيت منداس ...
دول 25 سنة عمر الصداقة والأخوة والدنيا الحلوة اللذيذة عايشين حابين بعض بيخافوا عل بعض يعني ربع قرن من الزمان .. ياخوانا دة اللي بيعرف واحد من اربع ولا خمس سنيين يقولك داحنا عشرة عمر ... ياعالم ازاي يعمل كدة ازاى يخون ؟؟؟
وازاى وازاى ؟؟؟ طب بتوع الربع قرن دول عملوا ايه في صاحبهم هادي ... بالظبط كدة باعوه بالرخيص بعد ما شوهوا صورته ولونوها بالوان الزيف والخداع وكل دة لمصالح شخصية ومادية ,, بقى الجنيه عندهم اغلي من نور العين .......هههههه !! عشان كدة بقت جيوبهم دفيانة بس قلوبهم عميانة ...... وحقيقي في الآخر يا جماعة انا نفسي اكسب نفسي مرة من الدنيا الخسرانة ....واهي خلصت؟

وان كان في العمر بقية ,,,هانكمل المرة الجاية ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،حاتم علي،،،،،،،،،،
محمودعبدالسلام
طالب جديد
طالب جديد
محمودعبدالسلام

مُساهمةموضوع: رد: أستاذ هادي مابقاش هادي ؟ يعني ايه ؟؟؟؟   أستاذ هادي مابقاش هادي ؟ يعني ايه ؟؟؟؟ Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 18, 2009 7:56 pm

[center]شكرااااااااااااااااااااااا center][b]
http://speedboy.mam9.com
alabyad
VIP
VIP
alabyad

مُساهمةموضوع: رد: أستاذ هادي مابقاش هادي ؟ يعني ايه ؟؟؟؟   أستاذ هادي مابقاش هادي ؟ يعني ايه ؟؟؟؟ Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 18, 2009 11:53 pm

منور المنتدى بنشاطك مستر حاتم
الى مزيد من الموضوعات القيمة
شكرا جزيلا
http://alrsalh.watanearaby.com
كيميائية محتارة
طالب مشارك
طالب مشارك
كيميائية محتارة

مُساهمةموضوع: رد: أستاذ هادي مابقاش هادي ؟ يعني ايه ؟؟؟؟   أستاذ هادي مابقاش هادي ؟ يعني ايه ؟؟؟؟ Icon_minitimeالثلاثاء مارس 16, 2010 6:37 pm

هي بصراحة قصة مؤثرة عشان كدة المفروض الواحد ياخد حذره فى التعامل مع الناس اللى يأمنلهم لحسن نهايتهم تبقى زى نهاية الاستاذ هادى و شكراً
noga
طالب جديد
طالب جديد

مُساهمةموضوع: رد: أستاذ هادي مابقاش هادي ؟ يعني ايه ؟؟؟؟   أستاذ هادي مابقاش هادي ؟ يعني ايه ؟؟؟؟ Icon_minitimeالخميس مارس 18, 2010 11:06 pm

بجد موضوع جميل جدا ومفيد اوى يعرفك تعرف تتعامل مع الناس ازاى

أستاذ هادي مابقاش هادي ؟ يعني ايه ؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1