hatemchemistry
مرحبا بك عزيزى الزائر
اهلا بك فى منتدى مستر حاتم
الكمياء كما يجب ان تكون
اذا كنت عضو فتفضل بالدخول والمشاركة
وان كنت زائر فتفضل بالانضمام الينا وتشريفنا بفكرك
hatemchemistry
مرحبا بك عزيزى الزائر
اهلا بك فى منتدى مستر حاتم
الكمياء كما يجب ان تكون
اذا كنت عضو فتفضل بالدخول والمشاركة
وان كنت زائر فتفضل بالانضمام الينا وتشريفنا بفكرك
hatemchemistry
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

hatemchemistry

منتدى تعليمى متخصص فى الكيمياء لطلاب الثانوية العامة

الرئيسيةرائيسية منتديأحدث الصورالتسجيلدخول

لا تعليق / مع انه من المفروض انه نعلق على اللى بيحصل ده والا ........

2 مشترك

امتى هنصحى امتى ؟
1- لما نستعبد تانى من الكلاب اللى اخدوا مننا علمنا وشغلوه بطريقتنا لغاية لما ركبونا ؟
لا تعليق / مع انه من المفروض انه نعلق على اللى بيحصل ده والا ........ I_vote_rcap0%لا تعليق / مع انه من المفروض انه نعلق على اللى بيحصل ده والا ........ I_vote_lcap
 0% [ 0 ]
2- ولا لما يهدوا الاقصى او بالمعنى اللى هم عايزينوا (يقع لوحده ) ؟
لا تعليق / مع انه من المفروض انه نعلق على اللى بيحصل ده والا ........ I_vote_rcap100%لا تعليق / مع انه من المفروض انه نعلق على اللى بيحصل ده والا ........ I_vote_lcap
 100% [ 1 ]
3- ولا لما يستولوا على اخت تانية من اخواتنا اللى المفروض ان احنا مع بعض اخوات وبنحافظ على بعض ؟
لا تعليق / مع انه من المفروض انه نعلق على اللى بيحصل ده والا ........ I_vote_rcap0%لا تعليق / مع انه من المفروض انه نعلق على اللى بيحصل ده والا ........ I_vote_lcap
 0% [ 0 ]
مجموع عدد الأصوات : 1

كاتب الموضوعرسالة
كيميائية محتارة
طالب مشارك
طالب مشارك
كيميائية محتارة

لا تعليق / مع انه من المفروض انه نعلق على اللى بيحصل ده والا ........ Empty
مُساهمةموضوع: لا تعليق / مع انه من المفروض انه نعلق على اللى بيحصل ده والا ........   لا تعليق / مع انه من المفروض انه نعلق على اللى بيحصل ده والا ........ Icon_minitimeالإثنين يناير 25, 2010 1:20 am

من المفروض ان احنا عرب احرار مش مستعبدين (ده لحد دلوقتى )امال من اللى ادى الامريكان السلطة اللى يقدروا بيها يتحكموا فينا لدرجة انها توصل لتقييد اعلامنا ده طبعاً بعد ما طلبوا (بالذوق ) مننا كل الدول العرب انها تزيل كل نص قرآنى او حديث شريف او اى نص يدل او يحث على الجهاد من اى نوع دى نقطة .
المهم امريكا برده بتتكلم (بالذوق ومحاولتش باى طريقة انها تهددنا لا سمح الله )وناوية تحط اصحاب القنوات الاتية على اللائحة السودا اللى بتسميها لايحة الارهاب والارهابيين (مش علشان لا سمح الله دى قنوات عراقية ولا فلسطينية ) لأ علشان بتتكلم بصورة غير معلنة عن نواياها فى انها تحاول تفوق العرب من النوم اللى مش باينله صحيان ده وتبينلهم الصورة الحقيقية لامريكا واسرائيل .
القنوات اللى قررت امريكا ( والمرة دى بصورة معلنة ) انها حتوقف بثها باى طريقة و طبعاً انتوا عارفين السبب هى : الرافدين ، الاقصى ، المنار ،الزوراء
انا عايزة اقرا ردودكم واتمنى تاخدوا الموضوع بشكل جدى شوية لان احنا بقينا مجرد (توابع ) مش عارفين نعمل اى حاجة ليه ؟؟؟؟؟!!!انا معرفش مع ان احنا زمان مكناش كدة
ان نفسى اعرف احنا مش ناوين نرجع نفسنا زى ما كنا ولا مش عايزين
احنا دلوقتى شغلنا الشاغل مصر هتكسب ولا لأ الجزائر هتخسر امتى عشان نشمت فيها طبعاً مش علشان انا بقول الكلام ده ان انا بكره مصر بالعكس انا وطنية وبحب بلدى جداً لكن الوكنية مش بالشكل ده اه يارب مصر تكسب بس مش للدرجة دى نفسى نهتم بحاجات هتفيدنا اكتر من الكورة لان فى الاول والاخر مش الكورة هى مصر لكن العرب ومصر حاجات المفروض تكون اكبر من كده بكتييييير اوى لان احنا مش كدة
عايزة لما اقرا ردودكم احس انى قدمت الرسالة اللى عايزة اوصلهالكم
Admin EGyforU
طالب جديد
طالب جديد
Admin EGyforU

مُساهمةموضوع: رد: لا تعليق / مع انه من المفروض انه نعلق على اللى بيحصل ده والا ........   لا تعليق / مع انه من المفروض انه نعلق على اللى بيحصل ده والا ........ Icon_minitimeالثلاثاء يناير 26, 2010 11:45 pm

كل ما اقدر علي قوله هو اننا اصبحنا كما تركنا اسلافنا الذين كانوا يترعرعون في ظل الجاهليه الساحقه ولا انتظر من اي رئيس دوله عربيه غير الصمت لأنه قد طفح الكيل من الكلام والدفع والتوضيح الي اخره ولكن كل ما اعرفه انا ان الأنسان يعيش في بادئه مثلث متساوي الساقين بدأ من نقطه علي قاعدته وسوف يتدرج ويضمحل حتي يصل الي النقطه الناهيه .
http://giki.tk/Ask/
كيميائية محتارة
طالب مشارك
طالب مشارك
كيميائية محتارة

مُساهمةموضوع: رد: لا تعليق / مع انه من المفروض انه نعلق على اللى بيحصل ده والا ........   لا تعليق / مع انه من المفروض انه نعلق على اللى بيحصل ده والا ........ Icon_minitimeالجمعة يناير 29, 2010 2:42 pm

انا اللى بتكلم فيه ان احنا للاسف عارفين اخطأنا ومع ذلك بنكابر وبنقول احنا الفراعنة احنا حضارة سبع الآف سنة واحنا العرب واحنا الفتوحات الاسلامية والاندلس وبخصوص الاندلس اللى احنا لسة مش عارفين نرجعها لينا زى ماكانت للعرب المسلمين لأ احنا نتكلم الاول عن القدس ثالث الحرمين اللى لالكلاب واخدينها ومستوليين عليها دلوقتى بقالهم اكتر من ستين سنة وبيقولوا المفاوضات وخارطة الطريق وهترجع بس انا عايزة اعرفه هترجع امتى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Admin EGyforU
طالب جديد
طالب جديد
Admin EGyforU

مُساهمةموضوع: رد: لا تعليق / مع انه من المفروض انه نعلق على اللى بيحصل ده والا ........   لا تعليق / مع انه من المفروض انه نعلق على اللى بيحصل ده والا ........ Icon_minitimeالسبت يناير 30, 2010 6:18 pm

كل ما اقد ان افعل ان اقول لكي اقرأئي هذه المقالة هنا
وإذا كنتي من هواة كتابة المقالات فأهلا بكي بيننا
http://giki.tk/Ask/

لا تعليق / مع انه من المفروض انه نعلق على اللى بيحصل ده والا ........
صفحة 1 من اصل 1